Garanție

    Garanția instrumentului electric

    La cumpărare solicitaţi verificarea completării şi funcţionării instrumentului electric în prezenţa Dumneavoastră, prezenţa instrucţiunii de exploatare şi corectitudinea perfectării certificatului de garanţie.Toate reclamațiile și întrebările legate cu schimbarea sau restituirea instrumentului în perioada de 14 zile începând de la data procurării se rezolva numai după diagnostica efectuată la Service-ul tehnic autorizat al firmei.

     

    Bazele desfășurării reparaţiei de garanţie a instrumentelor electrice

    Pentru instrumentele electrice se acordă garanţie din ziua achiziţionării, reprezentată prin talonul de garanţie. Garanţia nu este valabilă în cazul deteriorării apărute în rezultatul uzurii, transportării sau exploatării necorespunzătoare. În particular, aceasta se referă la întrerupătoare (butoane), rulmenți, siguranţe şi motoare.
    Garanţia nu este valabilă pentru unelte (sfredele, sape, cercuri de retezat şi de ascuţit, perii etc.)
    Deteriorările apărute în rezultatul defectelor materialului sau de producţie se repară gratis în termen de cel mult 14 zile calendaristice din momentul în care s-a dat la reparaţie.
    Reclamaţiile se consideră justificative doar în cazul în care utilajul asamblat se aduce în atelier.
    Prezenta garanţie este valabilă pentru toate defectele posibile ale materialelor şi de la producător. Alte tipuri de reclamaţii directe sau indirecte referitoare la personal şi/sau bunuri materiale nu se admit.

     

    Vom putea admite reclamaţia de garanţie doar în cazul în care:

    1. Dispuneţi de bon;
    2. Alte persoane nu au reparat sau nu au schimbat piesele;
    3. Instrumentul nu a fost supus exploatării necorespunzătoare;
    (transportarea instrumentului sau conectarea unor instrumente, care nu au fost aprobate);
    4. Lipseşte dauna produsă de factori externi sau de alte obiecte, ca de exemplu – nisip sau pietre;
    5. Lipseşte dauna provocată de nerespectarea cerinţelor de securitate tehnică şi a indicaţiilor de exploatare.
    6. Garanția se anulează în caz de detectare a urmelor de dezasamblare neautorizată a corpului produsului, de repararea produsului de către persoane neautorizate, tăierea și/sau înlocuirea cablului de alimentare și a prizei cablului de alimentare, incluse în ansamblu inițial de la producător.

     

    Lista succintă a defectelor vizibile care exclud posibilitatea de desfășurare a reperației de garanție:

    - axul curbat; blocajul îndoit de punere în funcţiune;
    - murdărirea externă sau internă; prezenţa ruginei pe piese;
    - există urme ale influenţei temperaturii înalte sau a flacării deschise;
    - deteriorarea la exterior a corpului;
    - schimbarea uniformă a culorii motorului sau a bobinajului;
    - sunt puternic murdărite periile de colţ;
    - piesele sunt complet uzate în rezultatul exploatării intense;
    - lipsa sau cantitatea insuficientă de unsoare în instrumente, turnarea uleiului fiind prevăzută în instrucţiunea de întreţinere;
    - sunt deteriorate banda, matricea sau ştampila;
    - deteriorările apărute în rezultatul exploatării suprafeţelor de tăiere şi sfredelire tocite,
    - care duc la o încărcare înaltă a produsului;
    - alte deteriorări provocate de supraîncărcare sau ventilare insuficientă;
    - garanţia nu este valabilă pentru instrumentele de schimb (perii, manşoane etc.)

     

    Bazele desfășurării reparației de garanție:

    1. Reparaţia de garanţie se face numai în ateliere autorizate şi numai în cazul în care proprietarul echipamentului prezintă certificatul de garanţie. Certificatul de garanţie completat incorect sau incomplet nu vă dă dreptul la o reparaţie de garanţie gratuită.
    2. În exercitarea reparaţiei de garanţie, garanţia pentru piesele înlocuite constituie 3 luni, dar nu mai puţin de restul de garanţie asupra întregului produs. 
    3. Compania nu este responsabilă pentru orice costuri asociate cu instalarea şi demontarea de garantie a echipamentelor, precum şi pentru pagubele altor echipamente, ca rezultat al ieșirei din funcțiune al produsului în timpul perioadei de garanţie. Garanția nu acoperă piese uzurabile și de uz curent (bujii, pinion de condus, amortizatori și compactori din cauciuc, angrenaj al pompei de ulei, starter, bandă de frână, arc de ambreiaj, bobina curentului electric). Precum și dispozitive demontabile (organe de debitare: lanțuri, lame de ghidare, cuțitele trimerilor și a mașinelor de tuns iarba, fir și bobine cu fir, reductori, precum și elemente de fixare și reglare a acestora).
    4. Diagnosticul echipamentului, care au relevat, că pretenţiile sunt nejustificate şi Serviciul Clienţi a confirmat eficienţa echipamentului diagnosticat, este un serviciu plătit şi trebuie să fie plătit de către client.

     

    Lista succintă a defectelor care exclud posibilitatea de desfăşurare a reparaţiei de garanţie:

    - pentru produsele fără certificat de garanţie, completat corect;
    - pentru produsele, a căror, în certificatul de garanţie sunt corectări,;
    - pentru produsele folosite în non-conformitate cu instrucţiunea de exploatare;
    - pentru produsele cu daunele cauzate de utilizarea sau instalare electrică şi hidraulică necorespunzătoare;
    - pentru produsele lucrate fără apă (sau alte lichide pompate);
    - pentru produse, detalii ale cărora sunt supuse uzurii mecanice cauzate de particule abrazive în fluid;
    - pentru produsele cu leziuni mecanice cauzate în timpul transportului sau ca urmare a forţelor externe mecanice după transferul de bunuri către consumatorul final;
    - pentru produsele cu urme de demontare si reparare sau reglare necalificate (în special pentru carburatori), făcute in afara service-ului tehnic autorizat.

     

    Garanția pentru pompe electrice

    La cumpărare solicitaţi verificarea comletării şi funcţionării utilajului electric în prezenţa Dumneavoastră, prezenţa instrucţiunii de exploatare şi corectitudinea perfectării certificatului de garanţie.

    Bazele desfăşurării reperaţiei de garanţie a pompelor electrice:

    1. Garanţia cu privire la echipamentul de pompare intră în vigoare de la data vânzării către consumatorul final şi este valabila timp de 12 luni. În perioada de garanţie proprietarul echipamentului are dreptul la reparații gratuite și rezolvări de probleme, provocate datorită defectelor de fabricaţie. Deteriorările apărute în rezultatul defectelor materialului sau de producţie se repară gratis în termen de cel mult 14 zile calendaristice din momentul în care s-a dat la reparaţie.
    2. Reparaţia de garanţie se face numai în ateliere autorizate şi numai în cazul în care proprietarul echipamentului prezintă certificatul de garanţie. Certificatul de garanţie completat incorect sau incomplet nu va da dreptul la o reparaţie de garanţie gratuită.
    3. În exercitarea reparaţiei de garanţie, garanţia pentru piesele înlocuite constituie 3 luni, dar nu mai puţin de restul de garanţie asupra întregului produs.
    4. Firma nu este responsabilă pentru orice costuri asociate cu instalarea şi demontarea de garanție a echipamentelor, precum şi pentru pagubele altor echipamente, ca rezultat al ieșirii din funțiune a produsului în timpul perioadei de garanţie. La piese pentru staţiile de pompare: (hidroacumulator, conexiune, manometru, furtun), piese supuse uzurii normale (şurub, rotor cu palete, etc) garanția nu se raspândește.
    5. Diagnosticul echipamentului, care au relevat, că pretenţiile sunt nejustificate şi Serviciul Clienţi a confirmat eficienţa echipamentului diagnosticat, este un serviciu plătit şi trebuie să fie plătit de către client.